Til censorer

Velkommen til Himmelev Gymnasium

Praktiske oplysninger

Her finder du nogle praktiske oplysninger til dig, der skal være censor ved mundtlige prøver på Himmelev Gymnasium.

Når du ankommer til skolen, må du meget gerne henvende dig på kontoret, som vil byde dig velkommen og vise dig over til lærerværelset.

Vores prøver begynder normalt kl. 8.10

Forplejning

Der er morgenbrød og kaffe/te på lærerværelset fra kl. 7.45, og skolen byder på frokost kl. 11.30 - 12.30.

Hvis du ikke ønsker frokost, vil vi bede dig sige det på kontoret, når du kommer om morgenen.

Overnatningsmuligheder

Scandic Hotel, Ved Ringen 2, 4000 Roskilde, tlf. 4632 4632, roskilde@scandichotels.com
Zleep Hotel Roskilde, Algade 13, 4000 Roskilde, tlf. 7023 5635, roskilde@zleephotels.com

Busser

Hvis du er med offentlig transport til og fra Himmelev Gymnasium, er der flere busser, der kører direkte fra Roskilde st. og fra Trekroner st. Du kan finde de aktuelle bustider fra Himmelev Gymnasium mod stationerne her: https://dk.haf.as/-shUb

Hvis du har spørgsmål, skal du kontakte eksaminator.
Du er også velkommen til at ringe til kontoret på 4675 7444.